Για επιστροφές πριν αποστείλετε το δέμα, επικοινωνήστε στο 210 4919547 ή στο info@hallofbeauty.gr.

Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τους παρακάτω όρους:

  • Η επιστροφή να γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν το παραλάβετε στην πλήρη αρχική του συσκευασία (νάυλον, κουτί κλπ) χωρίς αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα που υπήρχαν κατα την παραλαβή.
  • Στην επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη, τιμολόγιο)

Αν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις τότε μπορείτε έιτε να αγοράσετε άλλα προϊόντα και να αφαιρεθεί απο τη συνολικη τιμή η αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος, είτε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.

Τα μεταφορικα (όπως και το κόστος της αντικαταβολής αν υπάρχει) δεν επιστρέφονται και επιβαρύνουν τον αγοραστή. Τα μεταφορικά επιαρύνουν το κατάστημά μας μόνο εαν το προϊόν είναι ελλατωματικό κατα την παραλαβή του (DOA).

Σε περίπτωση που το κατάστημα κρίνει οτι κάποιος πελάτης επαναλαμβάνει σκόπιμα την επιστροφή των προϊόντων, τότε το κατάστημα έχει το δικαίωμα να μην δεχτείτην επιστροφή.

 

Υπαναχώρηση και Επιστροφές  Προϊόντων

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει  το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ  να επιστρέψει προϊόντα που αγόρασε , αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα, στην διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ειδοποιήσει την Εταιρεία, και να προβεί σε συνεννόηση μαζί της. Στην περίπτωση αυτή, ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων με υπεύθυνη μεταφορική εταιρεία της οποίας την διαδικασία αποστολής,καθώς και τα έξοδά της θα αναλάβει ο ΠΕΛΑΤΗΣ όπως ορίζει ο Νόμος.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον ΠΕΛΑΤΗ, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων όπως ορίζεται στην συσκευασία τους.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ επισημαίνει ότι τα κριτήρια για το καθορισμό των εξαιρούμενων από τη δυνατότητα άσκησης υπαναχώρησης προϊόντων ορίζονται με βάση το νόμο όπως για παράδειγμα η εύθραυστη φύση των προϊόντων, η ευκολία αλλοίωσής τους ή η σύντομη ημερομηνία λήξης τους και έχουν καθοριστεί βάσει της συνήθους πρακτικής, και βάσει των δηλώσεων και σχετικών οδηγιών συντήρησης και διατήρησης των παρασκευαστών, όπως αυτές εμφανίζονται επί των αναγραφόμενων ενδείξεων στις ετικέτες των προϊόντων.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ συνιστά στον  ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει  προσεκτικά -κατά τη στιγμή που παραλαμβάνει την παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων , η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που η ΕΤΑΙΡΙΑ δύναται να  παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

 

Ακύρωση της παραγγελίας

 

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να  ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς ή μεσω email, εντός 24 ωρών από την ώρα αποστολής της. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης βλ. παραπάνω) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων, όπως ορίζεται άνωθεν. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην Εταιρεία από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Σε κάποιες περιπτώσεις παραγγελιών, ενδέχεται να ζητηθεί  προκαταβολή.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.